הוסף לסל

אחסון מכשירי כושר

מכשירי כושר ביתיים הם תוספת נפלאה לבית שמאפשרת לנו לשמור על הכושר ועל הבריאות מהנוחות של הבית, וכך גם לחסוך זמן יקר. החיסרון הגדול של מכשירי כושר ביתיים כגון מכשיר בטן או ספת כושר מקצועית הוא שהם תופסים לא מעט מקום, ויכולים להשתלט על הבית!
זמן אספקה: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 5 תשלומים ללא ריבית) 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

מכשירי כושר ביתיים הם תוספת נפלאה לבית שמאפשרת לנו לשמור על הכושר ועל הבריאות מהנוחות של הבית, וכך גם לחסוך זמן יקר. החיסרון הגדול של מכשירי כושר ביתיים כגון מכשיר בטן או ספת כושר מקצועית הוא שהם תופסים לא מעט מקום, ויכולים להשתלט על הבית! 

אבל אל דאגה, אין צורך לבחור בין שגרת כושר מאוזנת לבין החלל של הבית שלכם, ויש מגוון של פתרונות אחסון חכמים לאחסון מכשירי כושר, ממתקני אחסון ייעודיים ועד מחסנים המיועדים לאחסון תכולת דירה. שימו לב, ככלל, מומלץ לא לאחסן מכשירי כושר בחצר - הלחות יכולה לפגוע בהם!

 

מתקני אחסון

שיטה אחת לאחסן מכשירי כושר ביתיים בתוך הבית היא באמצעות מתקני אחסון. מתקני אחסון הם מתקנים ייעודיים לאחסון מכשירי כושר, כמו למשל מתקנים לאחסון מזרונים, משקולות, קטבלים, מתקני תלייה ומעמדים שונים לאחסון מכשירי כושר וציוד כושר כמו רצועות. מתקני אחסון שכאלו מאפשרים לשמור על סדר באזור הכושר בבית, ולוודא שלכל מכשיר כושר יש את המקום שלו. כמובן, מדובר על אחסון של ציוד קטן יחסית, ולא מכשירים גדולים כמו הליכונים או אופני ספיניניג.

 

השתמשו בתקרה ובקירות

אחת השיטות הטובות לאחסון מכשירי כושר כך שלא יתפסו מקום רב בבית היא להשתמש בשטח המת של התקרות והקירות. למשל, ניתן לתלות אופניים על הקיר, וכך לחסוך מקום רב על הרצפה. באותה צורה ניתן לתלות מזרני יוגה, רצועות מתיחה וכדומה. 

 

מסך חוצץ

עבור מכשירי כושר גדולים, כמו הליכונים, אליפטיקל או אופניים, ניתן להשתמש במסכים חוצצים כדי להפרידם משאר הבית. כך, גם אם המכשירים האלו נמצאים יחסית במרכז הבית, בחדר השינה, בסלון וכדומה, ניתן להפריד אותם באמצעות מסך ולהוריד את המסך רק כשאתם מתכוונים להתאמן. כך אתם לא פוגמים בנראות הבית ומצליחים לאחסן את המכשירים בנפרד מיתר הבית. 

 

מכשירים מתקפלים

שימו לב, היום ניתן למצוא מכשירים שמתקפלים לצורות נוחות - גם הליכונים או אליפטיקל. במידה ויש לכם מכשירים כאלו, הרבה יותר קל לאחסן אותם; פשוט מקפלים לצורה הצרה שלהם וניתן לאחסן אותם כמעט בכל חדר (ואפילו מתחת למיטה!) כך שהם כמעט ולא יהיו נראים לעין.  

 

מחסנים לאחסון תכולת דירה

אם אתם זקוקים לאחסון מכשירי כושר לטווח ארוך, למשל במידה ובתקופה מסויימת אתם לא משתמשים במכשירים שלכם, נמצאים לקראת מעבר דירה, עוברים לחו"ל, עוברים לדירה קטנה יותר וכדומה, ניתן לאחסן את מכשירי הכושר במחסנים לאחסון תכולת דירה. הפתרון הזה טוב גם אם ישנו ציוד בו אתם משתמשים רק בעונה מסוימת בשנה, ולא זקוקים לו בעונות האחרות. מחסנים כאלו כגון מחסנים להשכרה בירושלים פזורים בכל רחבי הארץ, בגדלים שונים, ומאפשרים אחסנה לטווח קצר או ארוך. במחסנים אלו ניתן לאחסן בקלות מכשירי כושר בגדלים שונים ולהיות בטוחים שהם ישמרו במקום בטוח, שמור ונקי לטווח הארוך, כך שלא יגרם להם נזק.